3/08/2017

W Dniu Kobiet

Planowałam zrobić długaśny wpis, o kobietach, kobiecej solidarności , naszych drogach, wyborach...
Ale zmieniłam plany..
Chciałam podziękować wszystkim kobietom z mojego osobistego kręgu.
A, że jest mi jak siostra od 33 lat i zna mnie lepiej niż ktokolwiek( no może poza K:)
I , za naszą wspólną młodość i za to ,że nadal jest ,choć już mamy pierwsze zmarszczki
M, że była przy mnie, gdy zastanawiałam się kim jestem i byłam zagubiona.. i że znowu wróciła do mojego życia:)
K, że  się odnalazłyśmy w tym świecie.. i że jest.. i że wie, zanim to powiem.. choć dzieli nas wiele kilometrów
M, że mnie słuchała , gdy byłam samotna w nowym mieście
Ki A za to ,że są najlepszymi sąsiadkami na świecie!
J za wszystkie rozmowy przy kawie w moim poprzednim życiu w Kr.. za jej mądrość i spokój , którym mnie zaraża
A za naszą szaloną podróż dawno temu:)
dziewczynom z Hoa.. bo są i inspirują i są , tak po prostu
S, J i Z  za to ,że mogę być ich mamą i sprawiły,że jestem lepszą wersją siebie( choć czasami wychodzi ze mnie babsztyl wredny przy nich)
Wam, za to,że tu przychodzicie i czytacie..

Dziękuję, to dzięki Wam  jestem tu gdzie jestem:)

 
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

2 komentarze:

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam