1/11/2017

"Zaopiekuj się swoim ciałem, to jedyne miejsce gdzie możesz żyć": 4/12 odżywienie


Witajcie kochani..
Z przytupem rozpoczęłam ten rok..  rok początku..
W końcu wszystko zastygło, zima trzyma w uścisku nasz świat.. daje nam chwilkę na zatrzymanie się.. by za jakiś czas wystrzelić z nową energią..
I właśnie teraz , tak sobie pomyślałam,że to dobry moment by trochę odżywić swoje ciało..
Bardzo mi pomogło w lecie codzienne jedzenie nasion.. nasiono/jajo skoncentrowany początek życia.. ma w sobie wszystko czego potrzebujemy.. to z nich wyrastają drzewa, kwiaty, trawa.. rodzi się nowe życie..
Moja mieszanka to proporcja 1:1:1 siemię lniane,  czarny sezam i kozieradka. wsypuje to wszystko do jednego słoika, który trzymam w lodówce( ze względu na siemię). Codziennie biorę sobie 2 łh do miseczki, dodaję do tego odrobinę miodu, mieszam i powoli mocno rozgryzając zjadam..( teraz muszę brać 3 łh , bo od razu się do tego przyssawki doklejają w postaci córek.. i wyżerają pół haha

Po tygodniu już czuć efekty! spróbujcie!

Follow my blog with Bloglovin
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

2 komentarze:

  1. Fajny ten patent z ziarnami:) muszę spróbować.
    Przyznam, że również zmieniełam dietę. Bardziej jako zalecenie niż postanowienie noworoczne ale spróbuję na niej wytrzymać kilka tygodni i zobaczę jak będzie. Wyeliminowałam gluten, wszystko co kwaśne i wszystko co z mleka. Nie wiem jak będzie dalej ale jak na tydzień stosowania to chyba jest OK. Czuję się lżej. No i teraz ta energia ... przyda się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wytrzymasz to zauważysz efekty gwarantuje.. moze tez sie pojawić coś a la przeziębienie( katar , bóle mięśni itp)mozesz dostac wypryski na buzi, ale ty się nie przejmuj, to oznaka oczyszczania się organizmu.. to jak przy odstawieniu narkotyków.. organizm z siebie wyrzuca. a nasionka naprawdę dają rewelacyjny efekt..zwlaszcza cera, włosy.. spróbuj zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam