12/29/2016

"Szanuj to co masz. I pamiętaj, jak bardzo ty sama jesteś autorką tego, co cię spotyka."



Witajcie po świętach. Tak się  zapętliłam w swoim realnym grudniowym życiu, że nie złożyłam Wam życzeń świątecznych..
Życie kobiety prawie 40 letniej ma tę zaletę, że już się nie przejmuje większością pierdół.. Nie dałam się więc porwać gorączce przedświątecznej. Chorobliwym przygotowaniom prawie jak na apokalipsę.. nie było o zgrozo kalendarza adwentowego( nawet sklepowego z czekoladkami), czego  ŻADNA z moich córek nawet nie zauważyła( przeżarte słodyczami z halloween i kolejnych listopadowych i grudniowych urodzin) nie było pieczenia pierniczków, bo nikt się nie rwał, a ja stwierdziłam,że to sztuka dla sztuki..i nie będę sobie roboty dorabiać ( zwłaszcza ,że musiałam przygotować urodziny dla średniej 29 listopad i najmłodszej 6 grudnia) Klimat świąteczny wprowadzałam powoli , podkręcając atmosferę.. a to zawiesiłam światełka, a to wianek się pojawił, świece adwentowe... z choinką trzymaliśmy je w napięciu do ostatniego momentu, więc z wielką ekscytacją ubrały ją wieczorem 23 grudnia. Nie trzeba było ich namawiać, bo spodziewały się ,że znajdą rano pod nią prezenty.. Nowością był film od mikołaja z osobistą wiadomością... co okazało się strzałem w 10! Laski z wytrzeszczem oglądały co rano.... polecam Wam to gorąco.. (TUTAJ) taki filmik można sobie zamówić  na przyszły rok, albo list, który przyjdzie pocztą..

Było spokojnie.. wyluzowałam się maksymalnie.. w Wigilię dodatkowo za oknem pojawiła się zamieć.. więc  podkręciło to klimat całkowicie..

Teraz już odliczam godziny do nowego roku. Nic się nie zmieni.. nie traktuję tej daty jakoś szczególnie.. nie robię postanowień, jak wiecie..
2017  będzie rokiem tego cytatu, który ostatnio się do mnie przypałętał:) Choć ma podwójne dno , to jest bardzo celne..



"Szanuj to co masz. I pamiętaj, jak bardzo ty sama jesteś autorką tego, co cię spotyka."
Katarzyna Miller


Także kochane.. bądźmy autorkami pięknego  roku 2017 !

Ps. Zdjęcie autorstwa mojej najmłodszej , 2 letniej córki... to nasza choinka:)

 
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

6 komentarzy:

  1. piękne zdjęcie,czysta i piękna abstrakcja.
    lorka Tobie i Rodzinie dobrego i spokojnego Roku 2017

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaga dziękuję kochana.. spokojnie to on się nie zaczął, ale w sumie na dobre nam to wychodzi:)wiec myślę sobie,że będzie dobry ten rok

      Usuń
  2. W ostatnich tygodniach przekonałam się jak bardzo ten cytat jest prawdziwy :) Wszystkiego co dobre w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? człowiek jednak zawsze zwala na innych.. a w sumie fajnie zrozumieć ta prawdę i wziąć odpowiedzialność za swoje życie..
      Tobie też wszystkiego dobrego w 2017.. no ale będzie sama wiesz już poczyniłas kroki. Nawet jesli na poczatku wydaje się ciężko:)

      Usuń
  3. ech coś w tym jest
    byle sobie złego nie wymyśleć
    zdrowia i powodzenia w 2017 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba z uśmiechem iść przez życie!
      Wzajemnie, aby 2017 był dobrym rokiem dla Ciebie!

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam