11/03/2016

" Zaopiekuj sie swoim ciałem, to jedyne miejsce gdzie możesz żyć": 2/12 nawilżanie


Jak Wam minął miesiąc z świadomym oddychaniem?
U mnie prócz całodziennych przerw na oddech doszła jeszcze przerwa na medytacje.. oddychanie,że tak powiem uzależnia.





W tym miesiącu zaczynam więc pracować nad nawilżaniem.. niby banalna sprawa, ale nie pilnuje tego.. mam dni kiedy zupełnie zapominam o porządnym nawilżeniu organizmu.. po pierwszej kawie łapię się za głowę.. znowu zapomniałam o szklance wody brrrr.
Dlatego oficjalnie obiecuję sobie pamiętać o nawilżaniu !!!

Pierwsza  duża szklana( mam takie 300ml) wody z sokiem z 1/2 cytryny na czczo,  i co najmniej jeszcze 3 w ciągu dnia
po 2 tygodniach zwiększam ilość do 2 szklanek na czczo..


 
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

4 komentarze:

  1. Latem pamiętałam i dwa litry a czasami więcej piłam, a teraz zapominam.Muszę zacząć od jutra.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie w lecie to nie problem, a przecież teraz organizm przesuszony od ogrzewania , suche powietrze .. juz pamietam,zeby wiecej cytryn kupowac heh

      Usuń
  2. A ja od tygodnia wybieram się do sklepu po wodę mineralną od której jestem uzależniona... staram się jednak pić dużo herbaty czerwonej i zielonej... no i przegotowanej wody. Jeśli posiadam wodę (a z tym czasami trudno przez brak samochodu) potrafię wypić 3 litry dziennie - latem jeszcze więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwoną też pijam:) u mnie dochodzi karmienie piersią od 2 lat.. młoda mnie wysysa, powinnam pić duzo więcej... i zapominam..

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam