5/17/2016

Tulipany


Uwielbiam tulipany! To moje ulubione kwiaty były.. były, bo odkąd mam ogród... to co chwila  któreś są moje ulubione:) Więc od wczesnej wiosny królują tulipany, potem szafirki.. w tym roku dołączyły czosnki.... itp itd:P



Tulipany pstrykam od wielu lat.. najbardziej lubię, gdy dogorywają. Stałym widokiem u mnie jest bukiet suchych już dziwnie powyginanych kwiatów :) W domu się ze mnie śmieją...


W tym roku  pierwszy raz moje własne, osobistymi ręcami wsadzone jesienią... poczekałam aż zastygnął na rabacie( bo tak pięknie tam wyglądały) , ścięłam, wstawiłam jeszcze na dwa dni do wazonu... i uwieczniłam na zawsze..



Ps. Mąż wlazł do kuchni, patrzy na bukiet i mówi... jakieś trefne te tulipany kupiłaś w "L" ( hahahhaha)
 tulipany z poprzednich lat  były już TU i TUTU i TU i TU i TU i TU
 
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

1 komentarz:

  1. Miłość do tulipanów odwzajemniam i ubolewam, że ich czas jest taki krótki.Poza sezonem ceny są powalające, ale i tak ulegam, i kupuję od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam