4/13/2016

Kraj ludzi niemyślących

Popełniłam tu już kilka wpisów w których sugerowałam, że ciężko nam przychodzi  samodzielne myślenie. Że z wygody czy tumiwisizmu idziemy po najniższej linii oporu i kupujemy  papkę, którą odgórnie nam serwują.
No cóż.. z ostatnich wydarzeń wynika, że nasze władze mają dokładnie takie samo zdanie o swoich obywatelach. Ludzie myśleć samodzielnie nie potrafią, my za nich będziemy myśleć i decydować... Zazwyczaj mało mnie interesuje polityka, nie lubię burzliwych dyskusji przy grillach, że oni tacy i owacy...
Ale powiem szczerze, że nawet mnie ruszyło. Może dlatego ,że jestem mamą trzech dziewczyn przed którymi całe kobiece życie z jego blaskami i cieniami.
Nie wiem, może władza za wszelką cenę dąży do zwiększenia liczby narodzin, nie są pewni czy 500+ na zachętę się sprawdzi, więc wymyślili, że oni zdecydują za kobiety, że mają rodzić. Mają rodzić dzieci z gwałtów, dzieci ciężko upośledzone. Byle tylko móc się pochwalić, że za ich kadencji odnotowano wyż demograficzny?
Nic innego do głowy mi nie przychodzi, bo nie wierzę,że można być tak bezdusznym, bez minimum jakiejkolwiek empatii  dla matek, dla kobiet, dla młodych dziewczyn i ich życia..
Że można je traktować jak bezmyślne, bezwolne idiotki, które w momencie zapłodnienia przestają być wolnym człowiekiem, a jedynie maszynką do rodzenia dzieci..

Powiem wam,że coś w tym  jednak jest.. gdy byłam w ciąży, nagle mój brzuch stał się własnością publiczną..
Obce  osoby bez żenady , bez żadnego pytania nagle zaczęły go obmacywać! Zazwyczaj było to tak zaskakujące,że nawet nie zdążyłam zszokowana zareagować. A mnie aż ciarki obrzydzenia ogarniały ,że ktoś bez pozwolenia przekracza moją strefę intymną, narusza moje granice i bez żadnego zażenowania kładzie mi swoje łapska na moim ciele. Mój mąż się śmiał ,że przecież teraz  to każdy może bo to dobro ogółu... Serio?  A gdybym ja nagle podeszła do kogoś i złapała za krocze, piersi , albo tyłek? To byłoby molestowanie.. i spotkałoby się z oburzeniem.. Dlaczego więc w momencie zajścia w ciąże, nagle tracimy prawo do intymności, stajemy się  jedynie brzuchem, ? To się  tak zaczyna, od niewinnego macanka... potem jakiś fanatyk stwierdza, że masz za wszelką cenę urodzić, nawet jeśli zgwałciło cię 5 pijanych bydlaków, masz za wszelką cenę donosić, nawet jeśli miałabyś od tego stracić własne życie.. 
Od kilku dni się zastanawiam co czeka moje córki w tym kraju. I niestety nie są to pozytywne myśli.
Cały czas mam nadzieję,że to jakiś kiepski żart...


 
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

2 komentarze:

  1. Przeraża mnie to wszystko tak samo jak Ciebie... Ktoś decyduje za mnie, co dzieje się z moim życiem, co mam robić a czego nie. Jeśli jakiś facet mnie zgwałci to mam się cieszyć, że mogę urodzić dzidziusia. To jest chore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakiś chory umysł czerpie chyba sadystyczną przyjemność z cierpienia i upadlania kobiet. Inaczej tego nie mogę wytłumaczyć.

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam