3/18/2016

Szydełkowa poduszka

Ostatnio zrobiło się tutaj mało robótkowo, co nie znaczy ,że nic nie działam:)  Działam, a jakże! Tyle tylko ,że na wielu frontach. A biorąc pod uwagę,że po domu biega mały 15 miesięczny człowiek, to jakoś mi się i czas i możliwości skurczyły.

Zrobiłam tą poduchę już w grudniu! Czekała długo na wkład, potem odleżała swoje w oczekiwaniu na światło.. No ale JEST! Modelka non stop się na niej kładzie, bo jest mięciutka. Wykonana z merino bulky yarnartu, więc żadne cuda.. ale wystarczające by podusia była wygodna . Sama też lubię na niej głowę położyć:P



Kto odwiedza mnie na IG już ją widział. Prosiłyście także o schemat.
schematu też się doczekała : schemat na szydełkową poduszkę zapraszam!  Dziergajcie i chwalcie się efektami! pozdrawiam prawie wiosennie!

SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

2 komentarze:

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam