3/21/2016

Cały ten cukier - premiera 18 marca

Ostatni mój wpis o ukrytym cukru wzbudził duże zainteresowanie. Dziękuję za ciekawa dyskusję. Jak widać wiele z Was interesuję się tym zagadnieniem. Niektórzy słyszeli, ale nie demonizują sprawy jak ja, niektórzy pierwszy raz słyszeli o jego szkodliwości i narkotycznym działaniu, więc tym bardziej cieszę się,że mogłam być pierwszym impulsem do dalszego pogłębiania wiedzy.
Ale co tam ja, kura domowa snująca swoje mądrościami na jakimś blogasku..
Do kin właśnie wszedł film  "cały ten cukier". Gorąco Was zachęcam do obejrzenia. Możecie być mocno zaskoczeni efektami doświadczenia i tym w jak szybki sposób można zrujnować swoje zdrowie ,jedząc, wydawałoby się zdrowe produkty:)



 
SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

4 komentarze:

  1. czytalam recenzje filmu tydzień temu i miałam do ciebie napisać , telepatia chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a widzisz..a ja nic o premierze nie wiedzialam, choc na yt juz dawno widziałam urywki po angielsku. Na pewno obejrzę cały! Człowiek niby wie, ale jednak codzienne pokusy są silne, wiec warto co jakis czas taką terpie wstrząsową sobie fundować:) coprawda u mnie nei cukier a kawa jest nałogiem:)

      Usuń
  2. będąc w Stanach przez dwa tygodnie schudłam 3 kg, nie mogłam tam jeść; raz że wszystko ze sztucznymi dodatkami (czyli tak naprawdę bez smaku za to bardzo słone), dwa wszystko mega słodkie - a już do szału doprowadzało mnie pieczywo, każdy rodzaj zawierał cukier! (a podobno kupowałam w najlepszej, włoskiej, eko piekarni :( jak wróciłam puściłam sobie SuperSize Me i Food Inc i dziękowałam, że żyję w Polsce. u mnie też kawa nałogiem ale tylko i wyłacznie gorzka - dodatek cukru psuje cały smak napoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano widzisz, a super Size z tego co pamiętam to był o junk food. Tutaj o niby zdrowej zywnosci, ( dokladnie sie wstrzeliłam z tematem hehe, bo min o jogurtach "owocowych"). z resztą mam też zamiar zrobić wpis o modzie na przetworzony weganizm i o tym,ze to takie same smieci jak reszta:)

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam