2/15/2016

Mały fan pudełkowy czyli jak kreatywnie spędzić czas z dzieckiem #4

Dzieci są jak koty! Nie mam kota, ale mam  trzy dziewczyny i wszystkie bez wyjątku kochają pudełka tekturowe. Kociarze pewnie to znają:) Przychodzi listonosz, przynosi paczkę i....nieważne co jest w środku. NAJWAŻNIEJSZE jest pudełko. Im większe tym lepiej!Zaczynają się pytania.. Mamoooooo, a mogę sobie zabrać pudełko?

 Pamiętam jak jednym kartonem dziewczyny bawiły się z dwa tygodnie, aż się rozleciał. Był duży, więc świetnie robił za samochód, kryjówkę, domek.. cuda z nim wyprawiały!  Chcesz mieć chwilę spokoju? Daj dziecku karton!


Mały , duży nieważne ! Jak widać na zdjęciach do każdego można wejść:), a jak już się podrze, to można z niego wyczarować tyyyle ciekawych rzeczy!

A jeśli chcecie zrobić coś na prawdę wystrzałowego....


zjeżdżalnia?

może domek?
a może praleczka:)

 albo telewizor!




Po więcej inspiracji zapraszam na mojego PINTEREST'a


SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

2 komentarze:

  1. świetne porównanie , dzieci uwielbiały pudełka nazywały je "jamki".
    moje koty również,pudełka i kosze to są super schowki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie jest napisane, że dzieci najlepiej bawią się zabawkami? ;-) pudełka, namiot pod stołem, schron w szafie, zupa z kamieni i piasku, kotlety z błota o rety dzieciństwo mi się przypomniało. matę do judo robiliśmy z bratem łącząc 4 poduchy z foteli :) dzieci uwielbiają kreatywne zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam