12/28/2015

Poduszka ze sznurka schemat


Witajcie poświątecznie! Uwielbiam święta, a te były wyjątkowo leniwe, spokojne i na luzie. Z miłymi spotkaniami i pogaduchami przy herbacie, spacerem po lesie i delektowaniem się obecnością najukochańszych osób na świecie.

Na szczęście w całym tym ferworze przygotowań ( ach ta logistyka:) , spokojnie udało mi się i podziergać. Powstała poducha na prezent dla mojej sąsiadki. Bardzo prosta minimalistyczna , ale z pięknym akcentem. Sąsiadce się spodobała, ja też jestem zadowolona i odhaczam kolejną rzecz zrobioną przeze mnie na drutach:)




Jeśli macie ochotę , na taki warkocz, to poniżej schemat


Jeśli robicie już jakieś warkocze, to nie będę tłumaczyć jak się go wykonuje, jest on z 6 oczek:)
natomiast nie wiem jak się nazywa to odwrócone oczko prawe, ale wykonuje się je tak:)





SPODOBAŁ CI SIĘ TEN TEKST? PROSZĘ PODZIEL SIĘ Z INNYMI!!

20 komentarzy:

  1. Super dziękuję za schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo podobają mi się takie:) pozzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w planach mam więcej z innymi wzorami:)

      Usuń
  3. Cudnie ubrałaś poduszkę :-) Wspaniała poszewka - doskonały kolor i wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka jest śliczna! Tak dawno nie miałam w rękach drutów, a patrząc na tę poduchę chce mi się do nich wrócić!:)

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA jestem rozdarta pomiędzy szydełko a druty.. ale chciałabym się nauczyć super na drutach robić ech:)

      Usuń
  5. Bardzo fajna poducha, i kolor i wzorek, sama dziergam poduchy, może skorzystam. Póki co pozwoliłam sobie udostępnić poduchę na moim funpagu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj:) wkrótce pojawi się więcej schematów. Dziękuję za udostępnienie!

      Usuń
  6. w schemacie kreski pionowe to oczka prawe??? nie umiem kompletnie czytać schematów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki to rozmiar sznurka? Bo ja dłubię własnie w zpagetti i chyba za gruby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, kupuje sznur w jednym kawałku 1000m

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam