8/31/2015

Witaj szkoło!


Nadszedł ten moment,że moja  druga latorośl wstąpi w progi szkoły. Dopiero do klasy 0, ale przeżywa to niesamowicie. Szkoła to już nie przedszkole i trzeba odpowiednio wyglądać. Dlatego postanowiłam sprawić jej komplet kołnierzyków. Kołnierzyki szydełkowe dzierga się błyskawicznie,a potrafią zdziałać cuda. Najzwyklejszą podkoszulkę przemienią w odświętną bluzeczkę, dlatego warto mieć kilka w swojej szafie...

Powstały dwa zupełnie różne stylem kołnierzyki. Oba bardzo ozdobne.. schematy z japońskiej książki z wzorami, trochę je zmodyfikowałam,żeby móc się z wami podzielić niedługo w dziergalni.







9 komentarzy:

  1. Śliczne kołnierzyki. Córeczka? wygląda w nich uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kołnierzyki, chyba znowu stają się modne :) Moja corcia też idzie w tym roku do szkoły i też do zerowki, Twoja corcia wygląda pięknie w tym kołnierzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kołnierzyki, chyba znowu stają się modne :) Moja corcia też idzie w tym roku do szkoły i też do zerowki, Twoja corcia wygląda pięknie w tym kołnierzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Córcia będzie bardzo elegancka w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Twoja córcia... i już taka duża :-)
    Kołnierzyki cudowne. Nie wiem, który bardziej mi się podoba...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne oczy,piękna dziewczynka.
    Śliczne kołnierzyki, świetny pomysł, dzięki Lorka,ja musze pogrzebać w szufladzie pewnie znajdę jakiś kołnierzyk i podaruję wnusi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochane w imieniu średniej:) postaram się wrzucić schematy.. jak mi najmlodsza pozwoli obrobić graficznie hehe..

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dziewczynka! Blondynka z ciemnymi oczami, rzadkość ;)
    Gdy będę miała córeczkę to też będzie nosić takie kołnierzyki, postanowione.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolnierzyki, a córcia jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam