5/07/2015

W maju jak w raju



Zniknęłam! Ogród pochłonął mnie całkowicie..
Wraz z pierwszymi ciepłymi porankami  dusza ogrodnika wpada w amok. Jedyną rzeczą o jakiej można myśleć, to grzebanie w ziemi, wyrywanie, sianie, przesadzanie, ulepszanie...  Człowiek chodzi podekscytowany, nabuzowany jak po 10 kawach.. spać nie może! myśleć o niczym innym nie może! Mówię Wam szaleństwo! Mogłabym pomyśleć,że ze mną coś nie tak, ale ta choroba udziela się wszystkim posiadaczom skrawka ziemi, a nawet posiadaczom balkonów i donic.. wszyscy  sadzą!



Dzieci też czują tą ekscytacje w powietrzu.. w domu siedzieć nie chcą.. tylko biegać  po trawie, skakać do upadłego na trampolinie , taplać się w kałużach... życie sąsiedzkie przenosi się do ogródków.. Jest bosko!

Pachnie ziemia, pachnie deszcz, pachnie trawa, kwiaty.. cały świat nagle pachnie!

Więc jak tu usiąść na tyłku spokojnie bez wiercenia i dziergać, no jak ja się pytam?




A mój najmłodszy skarb właśnie skończył 5 miesięcy!! Taki mój słodki kwiatuszek :) 

 Pozdrawiam Was majowo!!!


13 komentarzy:

  1. Dobrze Cie rozumiem,też mam sweoj kawałek ogródka i uwielbiam sądzić i patrzeć jak rośnie,chodzić pomokrej trawie,słuchać porannych ptasich śpiewów :) Zuzia tez pięknie rośnie, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam, z lekkim opóźnieniem

      Usuń
  2. A ja nie mogę oderwać się od krzyżyków ;) Cheć ogród też wzywa, bo chwast po deszczu zaczęły się panoszyć ;)
    Ślicznego masz Kwiatuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, doskonale Cię rozumiem :) Nasz mały kawałek ogródka też nas woła i spędzamy tam większość dnia.
    Zapraszam do mnie i na zielone wyzwanie w Art.-Piaskownicy. Można się pochwalić swoim ogrodem i kwiatami:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wpadłam w amok ogrodowy, pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja co prawda ręki do kwiatów nie mam, ale za to bardzo lubię je fotografować ;) A wieczory spędzone latem na tarasie, w otoczeniu pięknych, barwnych kwiatów- wspomnienia na lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ręki do kwiatów nie mam... w domu wszystkie ukatrupiam.. za to w ogrodzie jakos mi idzie:) fotografowac uwielbiam.. pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Lorka myślalam że tylko ja tak mam, na działce zapominam o zmęczeniu i nie liczę czasu.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszyscy ogrodomaniacy tak mają.. ja lubię poczuc pot.. poprzerzucać tone ziemi itp wtedy czuję ,że żyję:) pozdrawiam

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam