4/21/2015

kosze szydełkowe pastelowe słodziaki



Nie byłabym sobą, gdybym nie wydziergała większych wersji nowym wzorem
A ponieważ od jakiegoś czasu rozważałam wymianę koszy w pokoju średniej, to wpadłam w amok (  Po raz kolejny jak wiecie:P). Mam akurat resztki sznurów do wykorzystania..
Średnia dostała koszyk waniliowo lazurowy..


Z przeznaczeniem na akcesoria kuchenne..
A z rozpędu ( chcę wyrobić waniliowy sznur) powstała wanilia z lavendą


Oczywiście najbardziej zainteresowana była najmniejsza fanka moich sznurków:P
Dla średniej przerobię jeszcze biało różowy koszyk.. a dla większych dziewczyn szykuję czarno biały...

(oczywiście wzoru jeszcze nie rozrysowałam, bo pół dnia spędzam w ogrodzie, po nocach szydełkuje.. i jakoś czasu zabrakło, ale obiecuję w tym tygodniu już go dodać)

Edit: wzór już jest dostępny w dziergalni TUTAJ


18 komentarzy:

  1. Czekamy, czekamy, bo wzór super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a już właśnie dodałam.. cały wieczór obrabiania zdjęć i opisywania ale już jest uffff:)

      Usuń
  2. Koszyki wyglądają cudnie. Wzór pierwsza klasa, ale najbardziej mi się podoba rozradowane koszykowe wypełnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszyki super, wzór rewelacja!Na pewno wyprobuje :))) No i słodka ta zawartosc kosza na pierwszym zdjeciu! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego dziergania w takim razie, właśnie dodałam wzór na dziergalnie:)

      Usuń
  4. Śliczne! I jakie uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kosze :-) Cudne kolory.
    Pierwsze zdjęcie cudowne! Śliczna modelka :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żywy "wkład" do koszyka odwraca od ich urody moją uwagę, więc nie rób tego więcej, bo czuję się zdezorientowana :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę się oprzeć! Jest taka słodka i takie miny robi,że no nie mogę haha:) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Haha, super koszyk i wypełnienie :) Jak ja ten post przegapiłam wcześniej?
    Wanilia z lawendą bardzo fajne połączenie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam! bardzo lubię to połączenie, bardzo kobiece( dziewczyńskie) a jednak nie różowe.. mam przesyt różowego po starszej córce hehe. Pozdrawiam majowo już!

      Usuń
  8. Wspaniałe kosze, najbardziej podoba mi się ta wersja z lawendą - jednym z moich ulubionych kolorów. Piękności!

    A najmłodsza lekko przerażona chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona z tych niestrachliwych, tylko robi śmieszne miny.. jest mistrzynią wytrzeszczania gałek ocznych jak zobaczy aparat haha . pozdrawiam!

      Usuń
  9. Superowe te koszyki. Kupiłam już sobie sznurek i szydełko, bo dotychczas używałam tylko cieńkich. Biorę się za robotę, z twoim schematem. Możesz podpowiedzieć jak zrobić te uszy owijane sznurkiem. Czy one są gotowe drewniane lub plastikowe i owinięte, czy zrobione przez Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, zrobione przeze mnie wydziergane, a potem owijam

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam