4/13/2015

mini koszyki szydełkowe

W końcu zrobiło się ciepło i każdą wolną chwilę spędzam w ogrodzie..

W związku z czym niewiele ostatnio szydełkuję.. wieczorami padam jak mucha..umęczona, z bolącymi ramionami , ale szczęśliwa. Odkąd kupiliśmy dom, ogród stał się moim kolejnym hobby. A w tym roku planuję trochę zmian.. No w każdym bądź razie szydełkuję mniej..
Dlatego chętnie wzięłam udział w wyzwaniu zorganizowanym na jednej szydełkowej grupie na FB. Koszyk na kosmetyki. Koszyków w życiu już sporo wydziergałam..małych akurat niewiele.. no i zmusiło mnie to do pokombinowania troszkę,żeby nie robić kolejnego oklepanym wzorem.. a jak zrobiłam pierwszy.. to od razu poleciała seryjka.. te powyżej z cienkiego 2-3 mm sznurka bawełnianego, dosyć sztywnego.. ten poniżej z 5mm , którym zazwyczaj dziergam..


W sumie to sama nie wiem , które ładniejsze.. ale na pewno zrobię jeszcze ich sporo.. niby proste ale dzięki nowemu ściegowi bardziej urokliwe.



20 komentarzy:

  1. Cudny wzór tych koszyków. Piękne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo będzie wzór.. robie własnie nty koszyk, więc już wzór w jednym paluszku.. teraz tylko go przelać z głowy do komputera hehe

      Usuń
  2. Urocze koszyki no i ten ścieg rewelacja! :) Ja macham duuze ilosci koszy jak na razie półsłupkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie cały czas kombinuje, bo szybko się nudzę: )a dzierganie koszyków uzależnia

      Usuń
  3. Niewielka zmiana a jaki efekt, świetnie wyszły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo poręczna rzecz, a kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, przydają się. Zwłaszcza w pokoju dziewczynek, gdzie dziesiątki dupereli:)

      Usuń
  5. Cudne koszyczki :-) Pięknie wygląda wzór dziergany sznurkiem :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a z tych jestem bardzo zadowolona, niedługo się podzielę wzorem. pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Fioletowy kolorem wpadł mi w oko ;) Przede mną też produkcja koszyków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to wciągające jest okrutnie... pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Śliczne koszyczki :) I te kolorki. Bardzo mi się podobają. Możesz zdradzić gdzie takie kupiłaś? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze mam jedno pytanie: czy tam gdzie kupujesz sznurek mają jakieś limity jeśli chodzi o ilość zamówienia? Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. w polimexie, te ciensze są farbowane przeze mnie Pozdrawiam

      Usuń
  8. świetne kosze, fajny mają wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne koszyczki, już nie mogę doczekać się wzoru:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam