3/07/2015

Trzy kolory i pompon..

Postanowiłam pokazać tą  szydełkową czapkę, choć efekt końcowy nie wyszedł dokładnie taki jak planowałam..
A historia wyglądała tak.. w planach miała być czapa ze ściągaczem, kolor niebieski z dodatkiem bieli i kroplą zielonego.. w kroju na głowie dopasowana z tyłu wisząca... taka slouchy beanie...



jak zwykle do przymiarek wzięłam głowę najstarszej.. zauważyłam,że cudnie jej w takich odcieniach więc zaproponowałam,że może to być czapka dla tej głowy.. i wtedy głowa zaczęła mówić,że woli zieloną z dodatkiem białego i kroplą niebieskiego, że chce ściśle dopasowaną i z pomponem..



no cóż..skoro się zaproponowało,to się zrobiło..
Czapka nie jest dopracowana, nie podobają mi sie miejsca zwężania( muszę coś innego wymyśleć)  no i koniecznie na liście zakupów pojawił się gadżet do robienia pomponów.. bo czapek z pomponami powstanie więcej..a ten kręcony na szybko na ręcę taki mizerniuchny wyszedł..


czapa dla mnie powstanie pewnie dopiero jesienią, bo teraz człowiekowi już bardziej wiosenno letnie rzeczy po głowie chodzą niż ciepła czapka:)

oryginalnie zapowiadała się tak..

wełna to merino dropsa
Wzór do ściegu dodałam TUTAJ


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak, zakochałam się w nim:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Rewelacyjny wzór - piękna czapka :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:) już dodałam wzór do ściegu do dziergalni.. może się przyda

      Usuń
  3. Śliczna czapa i rewelacyjne kolory. Możesz uchylić rąbka tajemnicy, jak ładnie zwężać, żeby wzór się nie rozjechał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. no właśnie muszę nad tym popracować, bo w tym egzemplarzu zwężanie mi się nie podoba.. ale czapkę chciałam skończyć, więc zrobiłąm tak jak zrobiłąm, pryz kolejnej dopracuje metodę zwężania. pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny wzór. Kolorystyka też w moim guście. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapa wyszła bardzo fajnie :) A pompony można i bez tego gadżetu robić. Ja takie małe robię na widelcu (podpatrzone na pintereście), a większe na kółku wyciętym z tektury. Polecam :)
    I zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sobie popatrzyłam na google, jak się robi pomopony, więc pewnie wykorzystam.. ten był na szybko,żeby tylko już mieć czapę z głowy:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Łał no czad! i to szydełkiem?! bo ja myślałam, że drutami ;))) super :) zastanawiam się czy rozszyfowałabym wzór, możliwe... ;) piękny jest :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzór juz dodałam do dzieralni: http://www.dziergalnia.pl/szydelkowy-scieg-wielokolorowy-nr-1/
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetna czapunia, ale ja już chcę wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WItaj, ja też juć chcę.. slonko już swieci i kwiatki wychodzą z ziemi..wiec jest nieunikniona... a mi sie marzy juz takie bieganie w bluzeczce na ramiączkach i japonkach na stopach.....

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam