3/24/2015

szydełkowy dywanik kwiatuszek

Tym razem powstał zupełnie inny dywanik. Zależało mi na zużyciu resztek sznurów. Ponieważ ten egzemplarz jest dla najmłodszej, chciałam aby był miękki , bez większych ażurów.. aby niemowlę mogło posiedzieć i poleżeć..


Dlatego robiłam po okręgu, techniką spirali( bezszwowo) 2 kolorami, co dało fajny efekt.. ( można dostać trochę oczopląsu hihi). No, a żeby było bardziej dziewcyzńsko, to dodałam ażurowe płatki. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Dywanik jest gruby , mięsisty ma 90 cm średnicy. Szydełkowany sznurem 5mm i dwoma szydełkami 5 i 6 mm.
Przepis już w dziergalni








20 komentarzy:

  1. Piękny! Zakwitł na wiosnę. Bardzo mi się podoba, zarówno kolory jak i forma;)
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały :-) Przepiękne kolory i śliczny wzór :-) Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. mam nadzieje,że i małej sie spodoba hehe

      Usuń
  3. Piękny! Płatki "robią" całą magię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak..bez płatków był zwykłym kółkiem.. pozdrawiam Lav

      Usuń
  4. Obłędny!! Nie ma to jak dobrze wykorzystane resztki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona.. a średnia już łypie okiem,żeby sobie ją przywłaszczyć:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. PRZEPIĘKNY dywanik!!! Brawo za wykonanie i za pomysł z wykorzystaniem resztek. Wyszło genialnie:) Moje kolory i kwiatkowy motyw ulubiony. Dopisuję do swojej listy planowych robótek taki dywanik. Ach!
    Pozdrawiamy wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się jak już wydziergasz:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Wow! Rewelacyjny! Bardzo fajnie wygląda :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity. Absolutnie genialna forma i połączenie kolorów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje ulubione połączenie kolorów..daje pozytywnej energii

      Usuń
  8. Bajka!!! Gratuluję i zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, odwiedzę:)

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam