2/23/2015

Wiosna, wiosna ach to Ty? i "plaster miodu" czyli moje nowe szydełkowe siatki na zakupy


Jak ja kocham poniedziałki! Wiem, może zabrzmi to dziwnie, zwłaszcza dla tych wszystkich, którzy musieli wstać dzisiaj rano do pracy..ale to właśnie plusy pracy w domu.. Kocham swoją rodzinkę, uwielbiam weekendy z nimi.. jednak gdy w poniedziałek rano dom pustoszeje, robi sie cicho..to resetuje swoją głowę:) W poniedziałkowe przedpołudnie nic nie robię! totalny reset.. kawa, surfowanie po blogach.. Nawet gdy prowadziłam craftownie, to w poniedziałki robiłam sobie wolne przedpołudnie i szwędałam się po Krakowie. Teraz wyjechalismy na ta podwarszawską wieś, więc o szwędaniu nie ma mowy..chyba ,że po ogrodzie.. to już niedługo.. Bo oficjalnie wam donoszę, że bociany wracają!!! Wczoraj parka przeleciała nad moim ogrodem.. !!! no nie mogłam uwierzyć.. aż się wzruszyłyśmy z sąsiadką..


Chodzę więc z tą radochą w sercu..
w tamtym roku przywoływałam wiosnę koszami ze sznura.. wierni czytelnicy pewnie pamiętają:)
w tym roku wzięło mnie na siatki na zakupy! Zaczeło się od wyrabiania resztek.. powstała pierwsza siatka, tak mi się spodobała,że powstała kolejna...
chcecie jedną? Bo postanowiłam się z Wami podzielić!




Do wyboru pomarańczowo różowa lub niebieska..
Wystarczy udostepnic tego posta na jedny z mediów społęcznosciowych ( linki pod postem do fb, twittera , google+ itd), zostawić komentarz pod wpisem z kolorem siatki, który chcielibyscie otrzymać. Mozecie też się podzielić informacją o losowaniu z innymi na swoich blogach  jeśli chcecie..ale nie jest to konieczne:)
W ostatni dzień lutego wylosuję nowego właściciela siaty:)

A już na dniach pojawi sie opis  wykonania siatki w dziergalni.., może dziergające Panie przyłączą się do mnie w przywoływaniu wiosny! będziemy dumnie nosić kolorowe siaty "plaster miodu" :)




Ps. pewnie zauważyłyscie znaczek dziergalni na zdjęciu. Niestety po raz kolejny spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja, gdzie wykorzystano moje foto bez zgody. Dlatego zmuszona jestem od teraz oznaczać je znakiem wodnym. Nie wygląda to zbyt atrakcyjnie, ale zawsze to jakas forma zabezpiecznia przed kradzieżą.

pozdrawiam wiosennie


16 komentarzy:

  1. Zachwyciła mnie! Pierwsza radość - będzie opiś, będę mogła sobie zrobić sama, druga radość - rozdawanie! ha. Lubię poniedziałki, chociaż u nas bez bocianów. Wybieram niebieską, wybieram pomarańczową! A...za dużo dobra! ech..trzeba coś wybrać, niech będzie błękit.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne siateczki :) Jeśli mogę to wybrałabym tę z niebieskim :) Ja poniedziałki też lubię, a bociany...u mnie jeszcze nie ma, choć już w promieniu 50km się pojawiły :) Już niedługo wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna ,jest wróbelki świergolą, wrony kraczą niemiłosiernie i pachnie..wszystko pachnie.
    Piękne siatki, mnie podoba się z niebieskim.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. A co do koloru, obie siatki są cudne, dobór kolorów znakomity

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba! Zapisuję się, kolor obojętny, bo nie mogę się zdecydować :-) i czekam na schemat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna siateczka.
    Pamietam z dzieciństwa podobne, szydełkowe ale uszy miały plastikowe... Twoje zdecydowanie teraźniejsze...
    Czy jeśli Fb niet, Twitter niet a na g+ sie nie udzielam, czy wystarczy banerek na blogu???
    Jeśli tak to się zapisuję. Blue.
    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, tam jest chyba nawet mozliwosc dodania linka do swojego bloga:) pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudne siatki :-) Nie mogę przejść obojętnie koło nich... dlatego z przyjemnością zapisuję się :-) Oczywiście wersja niebieska najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez zapisze sie bo z przyjemnoscia przygarnelabym te pomaranczowo rozowa i ciesze sie ze bedzie opis.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Są absolutnie fantastyczne! Udostępniłam na fb, i oczywiście się zapisuję. Kolor nie gra dla mnie roli, obydwie wyglądają ślicznie... Chociaż może raczej niebieski? ;) Ale tym pomarańczowym też będę zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie staję tutaj w kolejce :) Hm...może z niebieskim wybieram :)
    Miłych wiosennych spacerków życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam do Ciebie przypadkiem :)) Bardzo tutaj przyjemnie i na pewno zostanę na dłużej.
    Do zabawy się przyłączam. Tyle dziergam, a torby jeszcze sobie nie zrobiłam. Twoja jest śliczna.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Poproszę pomarańczową. Jak nie wygram, to zawsze mogę spróbować wydziergać :) Zamieściłam info na blogu: http://milu75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na rozdawajkę nie zdążyłam, ale torby bardzo mi się podobają !! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam