2/07/2015

Szydełkowa czapka dla niemowlaka


Zu nie cierpi jak się jej zakłada na głowę czapki, co jednak nie zniechęciło mnie do wydziergania jednej..


To nadal są resztki wełenek z których robiłam tunikę dla Asi, kocyk dla lalek i serweto kamizelkę.  Zostały ( prócz niebieskiej) takie tyci kuleczki wełny... idealna ilość na taką małą robótkę:)

Wyszła bardzo wesoła, kolorowa czapulka, zupełnie inna od tych , które oglądam na robótkowych stronach i grupach .. ale właśnie o to chodziło:)

a co najśmieszniejsze... mała nie płacze jak ją jej zakładam!





Modelka niestety jest bardzo ruchliwa i nie potrafię zrobić jej ostrego zdjęcia :)
Wzór na czapkę pochodzi z jakiejs japońskiej książki z sieci( picassa, nie zapisałam  linka), trochę przeze mnie przerobiony..
Średnia już sobie zażyczyła podobną dla siebie, tylko w jedynie słusznych kolorach w wieku 5 lat:P




7 komentarzy:

  1. Nie płacze, bo czuje że mama zrobiła ją specjalnie dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna czapeczka :-) Przepiękne kolory.
    Modelka śliczna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują obie, i czapeczka i modelka, świetne nauszniki, podobają mi się bardzo :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, kolorowa ale te nauszniki są genialne:)
    Martita.

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam