2/03/2015

Dziewczyńsko


Szydełkowa tunika powstała z resztek włóczek.. paseczki to świetny pomysł, gdy nie mamy co zrobic  wlasnie z koncowkami platajacymi sie po domu. Srednia zachwycona, tunika grzeje pupe ale tez nie jest w niej za goraco w przedszkolu, bo ma krotki rekaw. Robiona od gory do dolu bezszwowo.. wełenki to merino dropsa i jakies inne , nie pamietam juz jakie. fajnie sie dziergalo , wiec powstanie kolejna na wiosne.




Portki dla małej Zu to prototyp.. powstana kolejne.. malizny robi sie blyskawicznie.. a efekt koncowy tak mi sie podoba,ze mam ochote i na wieksze dla 5 latki mojej.. oczywiscie z innej wełny.


21 komentarzy:

  1. Urocze te porcieta, tuniczka sliczna i faktycznie super pomysl na wykorzystanie resztek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tuniczka jest prawdziwym słodziakiem, porcięta są wyjątkowo superaśne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. takie tyci rzeczy są przesłodziaśne:)

      Usuń
  4. Cudne oba, ale porcięta mnie zachwyciły - kolor i to, że wydają się takie miękkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, bo one są mięciutkie i leciutkie jak chmurka.. dziergane z cieniutenkiego moherku :)

      Usuń
  5. Malizny są słodkie i szybko się je robi to prawda :) spodenki cudne, a tunika świetna :) obie sztuki robione na drutach? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi sie błyskawicznie, ja dziergam na szydełku.. druty dopiero próbuje okiełznąć: pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczna tunika - piękne kolory i świetny fason :-)
    Spodenki cudne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. też mi sie podobają, muszę zrobić jeszcze jedne i opisać wzór:)

      Usuń
  8. Porteczki śliczne, bo i kolor cudny i wzór ciekawy. Sukienka do pozazdroszczenia;) Znajdę gdzieś na Twoim blogu przepis na takie bezszwowe szydełkowe dzierganie od góry?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać wzór /opis na dziergalnię.. tylko na razie stawiam od nowa stronę..wiec potrwa to chwilkę. pozdrawiam

      Usuń
    2. znalazłam linka, robiłam na podstawie tego wzoru:
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/67/69/68/676968a5469e8863852880006bbc8737.jpg

      Usuń
  9. Spodenki są boskie:) Czy może się Pani podzielić schematem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma do nich schematu, robione z głowy

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam