12/12/2014

Kolejna moja "robótka"

A to kolejna moja robótka..
Właściwie to niemąż też miał swój niewielki udział

Zuzię przyniósł nam Mikołaj 6 grudnia. Widocznie bylismy bardzo grzeczni w tym roku.


 Szczególnie ja, bo poród okazał się lekki , wręcz było w pewnych momentach dosyć zabawnie... 5 godzin fazy pierwszej ( od pierwszych skurczy) i surfowanie sobie po sieci siedząc na piłce.. 15 min fazy drugiej....
 z pomocą cudownej położnej mała bezproblemowo przyszła na świat.. Mała ma już tydzień i powoli się poznajemy..na razie jest spokojnym noworodkiem , łatwym w obsłudze:) i nawet mam trochę czasu na dzierganie!
Pozdrawiam z krainy mlekiem płynącej:)


24 komentarze:

  1. Gratulacje !!! Cóż za słodka istotka i jak uroczo sobie śpi :) Oby dłuuugo była takim bezproblemowym aniołkiem :) Pozdrowienia dla Was obu.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) ja też jestem z 6 grudnia i byłam prezentem dla rodziców te x lat temu :) fajny termin na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratulacje!!! Prześliczna ta Wasza Zuzia :) Oby taka spokojna i bezproblemowa została na dłużej :)
    Zdrowia i radości wszystkim Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Robótka perfekcyjna. Wszystkie detale śliczne!
    Też mam w domu taką robótkę, tylko zdążyła już dorosnąć. Mikołajkowe dziewczyny są najlepsze na świecie.
    Samych bezproblemowych doświadczeń życzę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorka jesteś szczęśliwą Mamą!!Gratulacje.
    Zuzia wygląda jak aniołek.
    Przytulam Was mocno mocno.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dziewczyny! Malunia jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, jak wszystkie Twoje robótki ! Gratuluję, ściskam, przytulam i piszczę z radości:)) Życzę wiele najcudowniejszych wzruszeń i szczęśliwych dni Zuzi i Wam z powodu Zuzi. Pozdrawiam serdecznie. Joanna z Krakowa. P.S. A tak niedawno przyniosłam maciupeńkie ciuszki dla Aśki jeszcze w K. Podobno do W. można już dojechać w 2,5 godz., więc może w czasie ferii.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, no w końcu mogłabyś się poweekendować w Wawce:)

      Usuń
  8. Fantastyczna wiadomość. Gratuluję. Niech zdrowo rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznego aniołka przyniósł Wam Mikołaj ;) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Piękny bobas :) już zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No popatrz przegapiłam, a tu taka wiadomość! Serdecznie gratuluję Ci ślicznej Zuzanny, jest słodka:) Też mam Zuzannę, tyle, że ma 5 lat i jest córeczką mamusi :) Gratuluję raz jeszcze i życzę już po świątecznie wszystkiego najlepszego, zdrówka, spokoju i szczęścia w tym i nadchodzącym 2015 roku, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :D Faktycznie , trzeba było być bardzo grzecznym, żeby zasłużyć na taaaki prezent ! ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całego serca gratuluję :-) Śliczna Zuzia :-) Doskonały prezent od Świętego Mikołaja ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za komentarze:) pozdrawiamy z Zuzią wszystkich odwiedzających:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo widzę, że nie tyko ja dostałam grudniowy prezent :D Tylko troszkę później niż na mikołaja i chyb a nie byłam taka grzeczna, bo znacznie ciężej mi poszło, a miało być tak lajtowo, w końcu to trzecie dziecko ;)
    Spóźnione nieco gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Tobie też gratuluję.. córe masz cudną! poród mi wynagrodził dosyć męcząca ciąze:) równowaga musi być..pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam