11/24/2014

Wyprawkowy kosz i kocyk



Nadrabiam kolejne zaległości.. jakoś nie po drodze mi z aparatem.. a ostatnio ciemno, więc nijak zdjęcia porobić. Dlatego korzystam z okazji ,że od dwóch dni słonko przyświeca..



Najpierw kosz.. w ogóle nie miałam go w planach. Ale potem pomyślałam,że w sumie przydałby się na wrzucanie brudnych śpioszków. I jest..  w kolorze lawendowym, wydziergany na szydełku z podwójnego sznurka..






W końcu też skończyłam kocyk... Oj namęczyłam się nad nim. wydziergany na drutach z cudnej przędzy Dropsa, mieszanki merino i bawełny... producent sugeruje druty nr 4, ale w praktyce u mnie wyszły  druty nr 2!!! więc wyobraźcie sobie ile się musiałam nadłubać.  W trakcie jego robienia powstało kilka  szybkich kominów.. tak mnie męczył hehe..ale w końcu dałam radę:)
kocyk ma wielkość 90x90 cm, wykończony bordiurą robioną na szydełku ( a jakże 4mm jak najbardziej hehe). Jest w kolorze Lilak.. Ścieg na druty to "dziurawiec", który już pokazywałam na poduszce klik . Taki kocyk na ciepłą wiosnę i lato..( bo zimowych mamy kilka jeszcze po Asi:)






23 komentarze:

  1. O ja cię... chyba nie zrobiłabym kocyka na 2.0 mm. Szalona dziewczyno! Piękne wyszły, zarówno kocyk jak i koszyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam wyjścia.. robię tak luźno,że na 4 po prostu wyglądało tragicznie:) a się zaparłam,że choć jeden kocyk dziecku wydziergam.. bo reszta , które mamy to oczywiscie sklepowe made in china i te sprawy... więc jeden super gatunkowy musiał być.. no i od mamy na powitanie:)

      Usuń
  2. super zestaw :) bardzo podobają mi się te sznurkowe kosze i sama mam na taki ochotę tylko nie wiem jaki sznurek kupić (bo u mnie w pasmanterii nie mam wyboru sznurka i zostaje chyba internet) i jakie szydełko jest najlepsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik :) chyba nie miałabym tyle cierpliwości do tego kocyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raz zrobiłam szalik - i się rozleciał:(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk piękny, podziwiam za cierpliwość, kosz też bardzo mi się podoba, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten lawendowy koszyk - ;) Kocyk podziwiam - bardzo misterny
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Lorka , kocyk prześliczny , bardzo mi się podoba.
    A kosz - po prostu rewelacja , jestem wielką fanką Twoich koszy :-)
    Serdecznie pozdrawiam , 3maj się

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kocyk - piękny kolor i rewelacyjny wzór. Najcieńsze druty na jakich dziergam to 3... cieńszych sobie nie wyobrażam... Podziwiam Twoją cierpliwość.
    Kosz wspaniały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości! Kocyk po prostu bajka :) Podziwiam umiejętności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, wspaniałe ;) za kazdym razem jak wchodzę, to jeszcze piękniejsze wytwory... A tu kolor Ci się niezwykle udał :)
    Czy mogę zaprosić Cię na wymiankę? będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do zabawy! :)
    http://krolowamoli.blogspot.com/2014/11/wymianka-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fenko odpisałam Ci pod Twoim wpisem.. bardzo dziekuję za zaproszenie. pozdrawiam

      Usuń
  11. Dziękuję dziewczyny, takie pozytywne komentarze zawsze są budujące:) z kocyka jestem niesamowicie zadowolona.. pozdrawiam Was wszystkie hurtowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu GENIALNE rzeczy!!!! Pomyśl nad sprzedażą na allegro bo chętnych znajdziesz na pewno!!!

      Usuń
    2. Bardzo dziekuję:) niestety brak czasu przy 3 dzieci, a rynek sznurkowy myslę ,że jest już nieźle zapchany.. wolę sobie spokojnie zostać przy projektowaniu i sprzedazy wzorów:) a dziergać okazjonalnie dla znajomych:)

      Usuń
  12. Piękne te Twoje kosze. Chciałabym zapytać tylko o sznurek, z którego robisz te cuda - jaka włóczka i rozmiar, bo nie moge nic znaleźć w sklepach (dostaję oczopląsu i nie wiem czy nie za cienka nitka w motkach). Ach, chciałbym, chciałabym taki kosz zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bobbiny.pl lub sklep polimex.net, tam są dostępne sznurki bawełniane odziezowe 5mm pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo, bardzo!!!! Idę , kupuję, siadam i robię. MOże nie będą tak cudne, jak Twoje, ale niezmiernie wielką radość mi dadzą. Zainspirowałaś mnie i dodałaś energii i ochoty na robótki!!! Pozdrawiam

      Usuń
    3. No to bardzo się cieszę:) o to właśnie chodzi. na dziergalni jest wzór na kosz jakby co:) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Witam! Mogłabym dostać wzór na kosz jest rewelacyjny jakim szydełkiem go robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj schemat na szydełkowy kosz i wszystkie informacje krok po kroku są tutaj w dziergalni:
      http://www.dziergalnia.pl/wzor-na-szydelkowy-kosz-ze-sznura/ pozdrawiam

      Usuń
  14. Witam jakacena takiego kocyka kolor niebieski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Patrycjo, nie robię na zamówienie. pozdrawiam

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam