8/11/2014

Szydełkowy dywan kwiat i gdzie bywałam jak mnie nie było:)

Witajcie po dłuugiej przerwie... Na początek zaległa robótka...

W końcu młodsza córka doczekała się swojego dywanu do pokoiku.. miał być w jedynie słusznym kolorze oczywiście i miał być duży.. natomiast ja miałam wizje kwiatu...  Dywan skończony.. wzór wymaga jeszcze dopracowania...ale prototyp musi zostać taki.. bo właścicielka już go użytkuje i nie odda..






Dywan powstawał baaaardzo długo.. w sumie to większość czasu leżał rzucony w kąt...
a bo robiłam remont pokoju małej.....



a to pojechaliśmy na wakacje.....





a to po przedłużających się dolegliwościach "grypowych" okazało się,że po raz trzeci, pod choinkę .. zostanę mamą:)...



Jak widzicie, pomimo ,że na blogu cisza.. u mnie sporo się działo:)



15 komentarzy:

  1. Z całego serca Ci gratuluję :-) i życzę dużo zdrowia :-)
    Dywan wspaniały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna wiadomość-serdeczne gratulacje, a dywan oczywiście jest wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Wielka radość cię czeka.
    A chodnik przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wiadomość! gratuluję, ja też mam trójeczkę :-) Dywanik śliczny, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dywanik absolutnie niesamowity! No i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Będzie śliczny prezent na gwiazdkę! :))
    A dywanik cudowny wyszedł! W wyremontowanym pokoiku na pewno pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tych "przedłużających się dolegliwościach "grypowych" :) Super!
    A dywanik...? Od dawna mam ochotę na zrobienie czegoś takiego! Przy pierwszym już mnie "kręciło".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudny dywan! A i gratuluję przyszłego powiększenia rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!! :) i życzę zdrowia, żeby obyło się bez żadnych gryp itp.
    Dywan jest boski! włączył mi się tryb "CHCĘ!"

    OdpowiedzUsuń
  10. Dywan prześliczny, brawo. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam