8/18/2014

kolorowy kwiat

Zaszalałam....


i powstał dywan kolorowy...


8 komentarzy:

  1. Piękne, piękne.....jak Ty to robisz. Ja próbuje i mam falujace morze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj jest schemat na płaski okrąg:) ilość oczek musi się zgadzać:
      http://www.dziergalnia.pl/2014/02/szydekowanie-po-okregu.html
      http://www.dziergalnia.pl/2014/02/wzor-na-szydekowy-kosz-ze-sznura.html

      Usuń
  2. trudno zdecydować który ładniejszy :)
    Kolorowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak by jej ładnie było w czerni :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jemu... nie doczytałam, że to dywan...

      Usuń
    2. nawet myslałam jeszcze o czarnym właśnie..ale w trakcie robienia kolorowego przyszedł mi pomysł na czarny bardziej glamour wzór:P, więc chyba czarny sznur zachowam na nowy projekt:)

      Usuń
  4. No cudo szydełkowe znów spod Twoich rąk wyszło! :)
    Ja się odważyłam na dywanik ze sznurka wg wzoru serwetkowego, choć wielki nie wyszedł, zadowolona jestem bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam