1/17/2014

Zimowa poszewka na poduszkę na drutach + schemat




To moja pierwsza z tegorocznych drutowych prac.. Bardzo fajnie szybko się robiło. Jestem zadowolona z efektu, przytulna ale nie babcina..
Użyłam francuskiej bawełny z akrylem  Cheval Blanc SALSA,kolor bezowy  ok 4 motki druty nr 3. Tak mi się te nici spodobały ,że zakupiłam na kolejną poduchę, tym razem szarą.

A no i obiecany schemat.. schemat ...
Poduchę robiłam z jednego kawałka , nabrałam odpowiednia ilość oczek, aby mieć ok 40 cm i jechałam taki szalik.. na końcu zrobiłam kilka centymetrów ściągaczem z dziurkami na guziki. PO zakończeniu robótki zszyłam  odpowiednio dwa boki.



19 komentarzy:

  1. Fiu Fiu, Lorka,gratuluję-podusia świetna! I fakt - czas na następną :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    PS-dla guzików też wielkie achy i ochy :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maju dziękuje, powoli się rozkręcam drutowo
      a guziki kupiłam na allegro w sklepie/sprzedawcy o nicku drewnianyguzik

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięku Asiu:) kolejna poleci do Ciebie haha

      Usuń
  3. Cudna.
    Już wiem na co zużyję te zalegające motki bawełny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to jest super pomysł na resztki:) ale na poduszke 40x40 potrzebowałam 3,5 motka bawełny ( 50gr)

      Usuń
  4. Śliczna poducha ! Dziękuję za schemat , przyda się na przyszły sezon zimowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. meeega :D super ta podusia :D mogłabyś mi choć ciut przetłumaczyć schemacik? Od razu bym taką zrobiła:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kochana, przetłumaczyć nei umiem, bo ja raczkuje w drutach.. w ksiażce gdzie mam sciegi, to mam narysowane jak sie to robi po prostu

      Usuń
  6. o kurcze , super ! Idzie zima i juz od 2 tygodni zastanawiam się jak udekorować dom z tej okazji i szukam szukam i zupełnie przez przypadek trafiłam tutaj - od jutra zaczynam przygodę z drutami ! Chce takie poszewki!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Jestem początkująca w robieniu na drutach i mam pewne problemy z odczytaniem schematu. Chodzi mi o ten wezszy wzór... moze ma jakas nazwe to poszukam gdzies wykonania. Bede bardzo wdzieczna za pomoc bo poszewka genialna!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, ja też początkująca ,ale postaram się wyjaśnić. ten węższy wzór robimy z 3 oczek prawych. zdejmujemy pierwsze oczko na drut pomocniczy od przodu robótki, przerabiamy 2 i 3 oczko prawe, zakładamy zdjete pierwsze oczko spowrotem na drut i przerabiamy jako prawe. mozna tez wykonac to w inną strone( oczko bedzie sie ukladac na prawo: zdejmujemy dwa oczka( 1 i 2) na drut pomocniczy z tyłu robótki, przerabiamy 3oczko jako prawe, nakladamy spowrotem 1 i 2 na drut i przerabiamy jako prawe

      Usuń
    2. O super! Dzieki! Teraz powinno mi sie udac:) dziekuje za pomoc i zycze powodzenia i wytrwałości w nowym hobby:)

      Usuń
  8. Lorka a możesz wyjaśnić ten szerszy wzór. Świetnie ci poszło z węższym :) jestem zielona w czytaniu schematów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest zwykły warkocz, z 4 oczek. zdejmujesz dwa pierwsze na drut pomocniczy od przodu robótki, przerabiasz dwa kolejne i przerabiasz te dwa zdjęte.:)

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam