12/31/2013

365/365


I tak o to mój projekt 365 dni dobiegł końca:).. różnie bywało z wrzucaniem zdjęć, ale aparat towarzyszył mi codziennie. Oczywiście zdjęć powstało o wiele wiele więcej..
Często to był trudny wybór, które wybrać...
Zauważyłam ,że im projekt dłużej trwał tym miałam mniej do powiedzenia słowami.. blog zmieniał się.. aby w końcu mówić tylko obrazem...

Od nowego roku powracam do starego trybu.. po roku przerwy znów wróciłam do szydełkowania, ( skrawki już widziałyście właśnie na zdjęciach) . a i u mnie sporo się zmieniło.. zaczełam bardziej aktywnie spędzać czas.. pokochałam bieganie, przeszłam na weganizm ( jeszcze nie całkowicie, ale to będzie kolejny krok w 2014 roku:) No i mam postanowienie.. na nowy rok: nauczyć się robić na drutach:)
A  Wy macie jakieś noworoczne postanowienia?

Życzę Wam kochani kreatywnego 2014 roku!
Dziękuję,że zaglądaliście..dziękuję za wszystkie miłe komentarze..


7 komentarzy:

  1. To prawda, różnie bywa z postanowieniami wiec nie postanawiam, tylko planuję, ja na odmiane planuje nauczyc sie szydełkowania, bo druty mam opanowane ;)) więc powodzenia w drutowaniu !
    Serdeczności na cały 2014 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w takim razie z szydełkiem:)

      Usuń
  2. Gratuluję wytrwania w postanowieniu. Zdjęcia były fajne,ale brakowało mi Twoich robótek i zwyczajnego blogowania. Ja w tym roku chciałabym nauczyć się szyć ubrania.
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. ten rok, w ogolenie był robótkowy..jakoś skupiłam się bardziej na sobie,na ogrodzie,na rodzince...dopiero jesienią mi wena wróciła i z nawiązką nadrobiłam.. mamnadzieję,że ten będzie bardziej kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywam że cieszę sie ogromnie że wracasz do słów. Lubie twoje zdjęcia ale słów jednak mi brakowało bardzo (wiesz ta mania czytania ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze miło mi to czytać:) choć nei powiem troche mi zdjęć brakuje..już jest luty a ja caly czas się przyłapuje na tym,że mysle sobie..ach wrzuciłabym to na bloga... pozdrawiam:)

      Usuń
    2. mojim skromnym zdaniem jedno nie wyklucza drugiego :)

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam