3/29/2013

365/88 i coś na początek dnia


Dzisiaj po treningu zmajstrowałam sobie taki koktajl...a ponieważ okazał się PRZEPYSZNY( moje dziecko, które nie jada pomarańczy, a awokado od wielkiego dzwonu , wtrąboliło całą szklankę:), to postanowiłam się podzielić przepisem..

na 2 duże szklanki
1 awokado( bardzo dojrzałe)
2 banany ( też  b. dojrzałe)
2 pomarańcze
mleko roślinne.. ( u nas dzisiaj owsiane) ilość według uznania... ja robię bardzo gęste koktajle, bo zastępują mi jeden posiłek:)
wszystko miksujemy....








6 komentarzy:

  1. Napewno pyszne, co najważniejsze - mega zdrowe!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaje się do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie wygląda, a takie ciemniejsze banany są najlepsze i często tańsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mega smaczny! a dzieki bananom dosyć słodki:)

      Usuń
  4. z pomarańczami nie robiłam ;) standardowo daję banany, awokado i kefir - młoda też wcina tyle że ona dosładza.... niestety
    następnym razem spróbuję w twojej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam