3/21/2013

365/80

To kolejny trupek:) jeszcze 3 do wykończenia..




12 komentarzy:

  1. Z takim trupem to ja bym chętnie do łóżka poszła :) Zdrówka życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. och! piękna !
    a to jakieś postanowienie ... wykończyć trupy :P
    ja tez musze się zabrać za moje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo nawet jak głęboko na strychu schowane..to i tak mi z tyłu głowy siedziały..i nie dawały spokoju..a z kazdym nowym projektem mialam coraz wieksze wyrzuty... i doła:/
      no wiec postanowilam sie zmierzyć z niewykończonymi rzeczami hehe

      Usuń
    2. Kochana, zapewne każda z Nas ma takie trupki w szafach i kufrach. Ja aż się boję o ilości swoich wspominać.
      Poducha wyszła Ci fantastycznie, biała, piękna.
      Pozdrawiam
      Monika

      Usuń
  3. Aaaaa piękność!
    Moje trupy jeszcze pogniją zapewne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne podusie. Widzę że to robótka szydełkowa, ale te bąbelki są naprawdę ciekawe. Szydełkiem jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześc nominowałysmy Cię do Liebster Award :) Zajrzyj na naszego bloga i post, który ukaże sie po południu na ten temat:) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo :) Pozwoliliśmy sobie je udostępnić :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy istniej mozliwosc kupienia wzoru na ta poduszke?

    OdpowiedzUsuń
  8. a to jest wzor dmc na narzutę z takich elementów. trzeba poszukac w pasmantrii w ich darmowych ulotkach

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam