2/13/2013

365/44






6 komentarzy:

  1. Ale fajne zdjęcia robisz! Apetyczne te ostatnie.
    A jaki śliczny szczurek u córci na rękach.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:)
      szczurek Edek to nasz sąsiad... nie przepadam za tymi zwierzakami..ale ten egzemplarz jest przesympatyczny
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dobra była.. nawet ścierwożercy mi poodkrawali po bokach... o czym sie rano przekonałam hehe( bo to odgrzewana z wczoraj haha)

      Usuń
  3. oooooo, zjadłabym....
    Ech Lorka, zawstydzasz mnie tym zdrowym sposobem życia! Jeszcze trochę i nie wytrzymam i też się za siebie wezmę i tak to się skończy o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, ale ty sie w ogole mna nie przejmuj, ja na razie TYLKO próbuje jeść zdrowo.. z róznym skutkiem hehe.. np w weekend pozarłam całe opakowanie rodzynek w czekoladzie o! i pije 2 kawy dziennie na przemian ze zdrowymi koktajlami i herbatkami ziołowymi hihi
      blog mi troche pomaga.. bo jak zrobie wpis to bardziej mi się we łbie utrwala..ale z pewnością daleko mi do idealu.. ( 1 stycznia rzucilam palenie..ale na ostatniej imprezie u znajomych do wina wypaliłam 3.. i tak to ze mna jest:)

      Usuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam