1/05/2013

365/5


cdn..




7 komentarzy:

  1. mam tę włóczkę! nawet zrobiłam z niej komin, ale nie jestem zadowolona ani z pracy z nią, ani z efektu... za miękka, ciągle spadała mi z palca, u ciebie, widzę, znów arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, trudna jest w robocie.. zwłaszcza na początku..no i trochę gryzie niestety.ale został mi motek i muszę go zużyć..zobaczymy co wyjdzie, na razie męczę i co chwila mi coś nie pasuje:)

      Usuń
  2. ladne zdjecia, ja nie moge zmobilizowac sie do codziennego pstrykania, szukam jakiego innego projektu :) artdeco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z moja mobilizacją zobaczymy..trudno okreslic po dopiero 5 dniach hehhe

      Usuń
  3. Lorka,a co Ty tam majstrujesz,hę ? :-))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szali zwiewnych pozazdrościłam koleżankom:)

      Usuń
  4. jednak włóczka ma cudny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam