11/19/2012

Czekam na zimę

Paskudnie zrobiło się za oknem u nas.
zero słońca tylko wiszące nad polami mgły..
szaro buro i ponuro..
Najchętniej wskoczyłabym pod kołdrę i nie wychodziła ...
Dziewczyny czekają już na święta.. ja na odrobinę słońca albo śnieg( wtedy jest jaśniej)
W międzyczasie oczywiście nie wypuszczam szydełka z ręki i na poprawę humoru sporo gotuje  i piekę..
W piątek postanowiłam upiec domowe bułki, żeby przez weekend były na śniadanie..
takie aromatyczne, z oliwkami  i rozmarynem...





Wieczorem już nie dało się zrobić zdjęcia gotowym wypiekom..
Wyobraźcie sobie moje zdziwienie, gdy rano w kuchni zastałam "aż" trzy bułki.....




W weekend także na chwile wyszło słońce.. wyskoczyliśmy więc na szybki spacer..
Mała oczywiście w swoim cieplusim komplecie ( udało mi się skończyć dla niej komin).
A mamusia mogła potestować swoją nową zabaweczkę:)( w końcu kupiłam normalny aparat)












12 komentarzy:

  1. Dzień dobry! Zaglądam od chwilki i postanowiłam napisać.
    Bułeczki bardzo apatyczne, ale czy można prosić o przepis?
    Córcia ślicznie wygląda w komleciku.
    Musze Ci napisać, że testuję Twój płyn do mycia okien i jest rewelacyjny! A pisze to między jednym a drugim oknem ;).
    Idę myć kolejne i życzę słonka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również przyłączam się do prośby o przepis na bułeczki!!!Wyglądają bardzo apetycznie:))
    Mała modelka cudowna:)
    Pozdrawiam Patti.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja, i ja . Ja też poproszę recepturę tego czegoś smakowitego! Wygląda baaaardzo apetycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bym chciała choć połowę Twoich talentów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buleczki wygladaja smakowicie - mozna prosic o przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dałam przepisu, ponieważ to bułki "na oko" czyli bez przepisu..
    robię mniej więcej tak jak ciasto na pizze
    drożdże , ok 600-700g( lub więcej) mąki, łyżka oliwy, przyprawy, posiekane oliwku, ok 400ml cieplej wody..

    drożdże , oliwki, przyprawy mieszam w dużej misce z wodą, i dodaje mąki.. tyle aby ciasto było nie za twarde ale też nie lejące. wyrzucam je na stolnice i jeszcze wyrabiam.. odstawiam, żeby sobie odpoczęło..a potem formuje bułeczki i na blaszce jeszcze zostawiam na 20 min, potem piekę w 200 stopniach aż się lekko zarumienią..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzieki :) chyba zrobie w weekend :)

      Usuń
  7. Ależ mi w brzuchu zaburczało na widok tych bułek ♥
    Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do you have a pattern for that adorable pink crocheted hat?

    OdpowiedzUsuń
  9. Użyłem Google Translate do tego. Przepraszam, jeśli to jest straszne. Czy masz wzór dla tej uroczej, różowy kapelusz szydełkowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi Sarah!
      pattern is available here:

      https://www.etsy.com/listing/112297852/fancy-baby-crochet-hat-pdf-pattern-for-2?ref=shop_home_active

      Regards

      Usuń
  10. Thanks so much! I just purchased the pattern. I can't wait to try it out.

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam