3/29/2012

marzec się kończy

Prawie miesiąc nie zaglądałam na bloga..
Jak ten czas szybko leci..
No przyznam się, że trochę mnie zajął ogród.. tzn to co kiedyś ogrodem będzie..
Kopanie, wyciąganie śmieci, które developer władował cichaczem, wyrywanie chwastów.... ale też posadziliśmy 4 drzewka owocowe:)( ciekawe czy coś z tego będzie..bo marny ze mnie ogrodnik)..

Ale robótkowo nie próżnowałam:) Ela zaraziła mnie swoim szyciem i postanowiłam się przemóc , przeprosić z maszyną..
2 dni wyjęte z życiorysu, dużo przekleństw ( a jakże)..i tak powstała sukienka dla młodszej potomkini:)



kolejna już skrojona, czeka na zszycie:)

A , wieczorami powstał kolejny szydełkowy dywan ( to jest nieuleczalne mówię wam). Ten sam wzór, tylko kolor inny:)





22 komentarze:

  1. A ja właśnie wczoraj zaglądałam do Ciebie w nadziei na nowości i oto proszę są. Rewelacyjne. dywanik mnie zachwyca niezmiennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna dziewczęca sukienka :)bardzo mi się podoba ta koronka no i widzę że jest też kolor łososiowy /bardzo modny ;)
    no i szyj szyj... a potwm się chwal :)

    a dywam.... ach...zawsze zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dziewczynki w takich sukienkach - wyglądają uroczo. Chętnie zobaczę, jak prezentuje się na właścicielce (ale to już w okolicach lata :) Dywan cudo. Jakie on ma wymiary, że tak spytam? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka urocza a dywan wspaniały, rewelacyjny, zapierający dech w piersiach

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że maszyna przeprosiny przyjęła, ponieważ sukieneczka śliczna. Podobają mi się takie ciuszki.
    Dywan - cudo!
    Pozdrawiam wiosennie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, jaka super kiecka! Powiedz, miałaś jakąś formę, czy jechałaś na żywioł? A dywan bomba! Masz talent dziewczyno! (I megaśne szydełko!) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny dywan! Cudo! Czym go robiłaś? sznurkiem bawełnianym?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny:)
    dywan jak poprzednio sznurek bawełniany( taki jak do sznurówek lub dresów) i szydełko nr 8 wiec wcale nie takie duże:)

    sukienka jest z wykroju.. kiedys w szale buzowania hormonów po porodzie, kupiłam na etsy książke japońską z wykrojami haha i tam po obrazkach jade co i jak przyszyc:)

    modelka niestety się zbuntowała i nie chciała pozować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę prosić o więcej szczegółów odnośnie CUDOWNEGO dywanu:
      1. Ile tego sznurka poszło i jakiej grubości?
      2. I gdzie takowy można w takowej ilości kupić?
      3. I skąd taki wzór - idealnie gęsty, nie za dużo ażurów - bo nie chce mi się wierzyć że z głowy?

      Moje próby kończyły się zawsze na samych ścisłych lub półsłupkach... Efekt nie ten.

      Sukienki i inne dzieła - TEŻ CUDNE ;)
      Pozdrawiam
      Ania
      aninja@o2.pl

      Usuń
    2. Hej ANiu
      Sznurka poszło hmm.. na jeden ok 1000m( szary) bo grubszy, na ecru jakieś 600 m bo sznurek cieńszy.. kupuje u producentów sznurków , jest ich mnóstwo w sieci, wystarczy wpisać producent sznurka zazwyczaj sprzedają min 1000 m własnie czyli 20 motków:)

      wzór ..z głowy , tym się właśnie ostatnio zajmuje. tworzę wzory na różne rzeczy:) do nabycia ( po angielsku)tutaj:
      http://www.etsy.com/shop/dziergalnia?ref=pr_shop_more

      Usuń
    3. Bardzo, bardzo dziękuję, zapytałam wujka Googla o producentów sznurka i rzeczywiście sporo tego więc teraz przeczesuję oferty!
      I, jeśli nie znajdę lub sama nie wymyślę wzoru, może skorzystam z Twojej oferty na Etsy.
      Jeszcze raz wielkie dzięki - szczególnie za inspirację :)

      Usuń
    4. Jak zrobić tak wspaniały dywan? Próbowałam zrobić najprostszym wzorem z samych półsłupków i wychodzą falbany. POMÓŻCIE!!!!

      Usuń
    5. zapraszam do zakupu wzoru:
      jest opis krok po kroku i schemat graficzny
      http://atelier-rozmaitosci.blogspot.com/p/wzory-szydekowe.html

      Usuń
  9. Wielkie brawa i pokłony do samej ziemi dla Ciebie :-) Kiecka :-))) i dywanik suuuper.Pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem gdzie ja byłam jak Pan Bóg dawał uzdolnienia robótkowe ???? własnie tego zazdroszcze wam dziewczyny: szydełkowania i szycia ;-) słodkie sa te koroneczki przy sukienusi no a dywan ????????????? boski naprawdę cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lorka, szczęka mi opada na widok tego dywanu! Normlnie cudo! A sukienka tez mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dywan w Twoim wykonaniu to kolejna pokusa dla mnie...choć stwierdzam że nie nadaje sie do duzych projektów gdyz niecierpliwa jestem, to dywanik jest tak cudowny że nie oprę się pokusie by go nie wydziergać;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. dywan super, można gdzieś kupić wzór po polsku?

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał! Ale ten dywan jest świetny!!! Patrzę i patrzę i nadziwić się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry,
    a czy istnieje możliwość zakupienia u Pani takiego bądź podobnego dywanu? Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dywany są dostępne tutaj:
      http://www.etsy.com/shop/dziergalnia?section_id=11213871
      lub można zamówić bezpośrednio na meila

      Usuń
  16. Dywan jest super, kiedyś zastanawiałam się jak może wyglądać. Uroczy!

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam