2/08/2012

Uwielbiam biel,ale...

Jak mawiają: co za dużo to niezdrowo
Chciałabym już wiosny!
W dodatku ostatni tydzień spędziłam na pruciu non stop, co mnie zniechęciło do czegokolwiek...
Schodzę dzisiaj rano na dół..a w salonie pachnie tulipanami,ale tak,że w głowie kręci:)
Postanowiłam nie dać się.do wiosny daleko, więc trzeba sobie ją do domu sprowadzić. A że w ostatni weekend zaopatrzyłam się w cebulki i nasionka..
Same zobaczcie! Są cebulki na szczypior, w dużej donicy mizuna( jeszcze nigdy nie jadłam), planuję rukolę, w ogromnej donicy( ale ziemi mam za mało) no i ulubienica dzieci..
Miałam pomocnicę..zabawa była przednia..od razu humor poszybował w górę:)




6 komentarzy:

  1. aa jakie rozczulające to ostatnie zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lav, ostatnio oglądałysmy bajke hallo kitty, w której kitty posadziła nasionka.. więc młoda się wczuła na maksa heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. "Rośnijcie nasionka, rośnijcie. Stoje i patrze. Czekam!!!" ;O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj na śniadanie pochłonęłam kanapkę z pomidorem... Twój szczypiorek byłby na niej wręcz wskazany! :D

    Niech nasionka rosną! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madzik DOKłADNIE hehe:)) Jasz a my pomidorków o tej porze roku nie jemy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodka ogrodniczka!!! Po skupieniu widać, że zna się na rzeczy:)
    Pozdrawiam i życzę udanych plonów:))

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam