1/07/2012

Sennie

Aura za oknem nie sprzyja, jest buro..
dzieci tęsknią za śniegiem, dorośli za wiosną..ech
Ale 2 latka  nawet w tak mało sprzyjających okolicznościach potrafi znaleźć dla siebie coś fascynującego...
mnóstwo kształtów i odcieni brązów...








Ja oczywiście aby nie usnąć snem zimowym, dziergam na okrągło.. w grudniu jeszcze powstała piękna krwista chusta, niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia ( ale wzór taki jak poprzednich) i ostatni w tym sezonie ( już na 100%) komin.. w przepięknym zielono szałwiowym odcieniu.. i chyba to mój faworyt..






zaczęłam smęceniem ten rok..ale obiecuję poprawę.. i niedługo będę miała dla Was niespodziankę:)

5 komentarzy:

  1. bardzo mi sie podoba ten komin, fajny szydełkowy wzór

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny!!!
    Mnie też ta szaruga zaczyna dobijać.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lorka,kominek świetny-piękny kolor i rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam Cię serdecznie,3maj się
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zbiory!

    Cudny komin, wygląda na przytulny i cieplutki;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny komin! kolor powala :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam