12/09/2011

Grudniowo

Nagle zaczął się grudzień. Odkryłyśmy to pierwszego, gdy w okolicy była zapowiedziana przerwa w dostawie prądu.. postanowiłyśmy ,że czas zacząć przygotowania do świąt... pomimo mało świątecznej aury za oknem... wyjęłam kilka szydełkowych śnieżynek, zrobionych jeszcze w czerwcu..



zawiesiłam je w oknie balkonowym, jeszcze kolejne muszę usztywnić i zawiesić. Potem wzięłyśmy się za malowanie szyszek, cały dom w brokacie :)
zmajstrowałam bombkę  na szydełku (na razie jedną, ale jeszcze kilka dorzucę)


zorganizowałyśmy na szybko "wieniec" adwentowy.. z mchu, szyszek, mini gałązeczek świerkowych( takie skarby mam koło domu:)





a potem przyszła cudna paczuszka od Oliwki  na wymianę mikołajkową..z takimi cudeńkami..



 To dopiero początek ubierania domu... ale  jakoś tak się fajniej zrobiło ( zwłaszcza jak wieczorem zapalam świece).  Jeszcze tylko zapach pierniczków.. i wpadniemy w wir świątecznego nastroju...

A jeszcze mała zajawka mojego ostatniego dziergadełka..




ps. Dziewczyny z wymiany mikołajkowej, proszę prześlijcie mi zdjęcia Waszych ozdób.. chciałabym podsumować wymianę:)

6 komentarzy:

  1. O! I to jest rozsądne podejście do tematu - przygotowywać się do Świat nie za 5 dwunasta tylko pół roku wcześniej - zawsze sobie to obiecuję i figa! Śliczne śnieżynki, prezenciki również. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. haha Milena śniezynek to ja zrobiłam 8 i miałam dosc takie były upały...a plany były ambitne,żeby cały dom obwiesić. raptem na 2 okna skrommnie moze wystarczy:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja narobiłam masę śnieżynek, ale kłopot pojawił się przy usztywnianiu - jakoś mój krochmal w płynie (Ługa) nie działa tak, jak bym chciała :/ rozcieńczony prawie wcale, nawet w max. stężeniu nie są takie sztywne "na beton"... a mam kilka większych i tak sobie wyobrażałam, że zawisną w oknie właśnie... a twoje śnieżynki śliczne są i zajawka zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a do usztywnienia na kamień to chyba tylko paverpol

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorka!
    Piękne śnieżynki! Bombeczka też świetna!:-)
    Ciekawa zajawka!:-)
    Cudne ozdoby dostałaś od Oliwki!:-)
    Ja na swój prezencik nadal czekam...
    P.S. Zdjęcia już Ci wysłałam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne śnieżynki i ciekawy wzorek dziergadełka:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam