11/30/2011

kominoholizm?

Miałam już nie dziergać otulaczy.. cha cha.. i co?
no i letnia bluzeczka coś mi nie szła, na sweterek dla małej zabrakło wełenki.. a jeszcze mi moteczek moherku został, więc usiadłam i samo jakoś tak się zaczęło robić... wyszedł komin







 Komin zrobiony z wełny angora de lux firmy Yarnart, szydełko nr 4, wzór kombinowany :)
A wczoraj wieczorem machnęłam komin dla znajomej, której spodobał się mój szal....








Komin z 4 motków wełny drops ESKIMO, szydełko nr 10

wełenki mi nowe przyjechały, zaczynam 3 nowe chusty:)

13 komentarzy:

  1. I znów te obłędne kolory. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowe!!!
    Już tupię z niecierpliwości do chust:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ostro dzialasz! Sliczny ten komin!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten fioletowy to chyba druty?

    a niebieski jest po prostu zaj......ty, wzór genialny !

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa ślepa jestem oczywiście że o wzór szydełkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lorka,rozszalałaś się wełenkowo ,piękne rzeczy robisz:-) A najbardziej podobają mi się te Twoje "kombinowane" wzory-świetnie je "komponujesz".
    Teraz czekam na Twoje kolejne chusty:-) Może skusisz się jednak na druciki:-)
    Serdecznie Cię pozdrawiam,
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. PS-a co się stało??? wszystkie wpisy jakieś dziwnie brzmiące treści mają...w moim też-daję głowę,że napisałam "Lorka" , a nie "Lorki" i te wielkie litery , i to "bd"....coś nie teges....

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm Maju ja wszystko widzę ok..
    no skusiłabym sie na druty ale mam tyle pomysłów szydełkowych, a ograniczoną ilsoc czasu.. jeszcze narzuty poduszki przede mną heheh

    Elu fioletowe to szydelko, tylko tak sobie wykombinowałam,że wyszło prawie jak ściągacz drutem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten Twój turkusowy kominek :) Kolor taki... zaczepny :-D I fajne wzorki tworzysz szydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a kolory obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten turkusowy otulacz przepiękny!!! choć mnie jakoś kominy nie przekonują, wolę szaliki ;)_

    OdpowiedzUsuń
  12. tak tak, zajarzyłam już , w zeszłym roku robiłam tym ściegiem broszkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten turkusowy komin o_O łał... obłędny jest!

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam