11/21/2011

Gotowa na zimę

Już jestem gotowa na zimę, nie straszne mi mrozy( choć coś nie chcę przyjść).. doszły guziole z allegro i szalik gotowy.. Postanowiłam,że w tym roku już koniec z szalikami...
A z tego jestem wyjątkowo zadowolona..zrobiony ze starego szalika, wełnę kupiłam z 8 lat temu.. szydełko numer 12!







ach no i jeszcze zrobiłam dla znajomej chustę( według wzoru tej szmaragdowej) tylko z bardziej falbaniastym wykończeniem... z genialnego moherku  ANGORA RAM . Włóczka jest mięciutka i bardzo wydajna..


I to by było na tyle:) Oczywiście już się robią kolejne rzeczy.. Przypominam też o wymianie mikołajkowej!!

15 komentarzy:

  1. I szal i chusta bardzo mi się podoba!
    Kolory i wzory cudne!
    Piękne rzeczy tworzysz i do tego bardzo użyteczne!;-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przygotowana faktycznie nie musisz się obawiać zimy :) Piękne rzeczy tworzysz.Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny i szal i chusta!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! szalik jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta szara chusta... mmmmmm.... cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne!!!
    W pierwszej chwili myślałam, że szal zrobiłaś na drutach:) Chusta jeszcze śliczniejsza od ostatniej z powodu falbanek. Kocham wszystko co falbaniaste.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szal zapinany na kołeczki fantastyczny. Niedawno wyciągnęłam swój stary dwukolorowy i zastanawiałam się nad doszyciem guzików, ale nie mam nawet grama włóczki na pętelki. Nadpruję chyba, albo połączę guzikami na głucho. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę spytać jaka to włóczka?komin cudowny :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Monotema, no tutaj nie musialam robic dziurek ani pętelek, bo oczka są tak luźne ,że guziczki przechodza bez problemu:)

    Anito.. no właśnie nie wiem..kupiłam ją z 8 lat temu i nie mam paseczka z info.. wygląda mi na mieszankę jakieś wełenki z akrylem, albo to sam akryl( ale wątpie) wełna jest mięciusieńka, no i po praniu nie zachowuje sie jak czysty akryl

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, dzisiaj widziałam podobną chustę na etsy :) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny jest ten szal! Taki mięsisty że aż ze zdjęć go czuć! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny szal i bardzo ladny kolor

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam