10/22/2010

Na chłodne zimowe wieczory



Najpierw hasło, konkretna osoba i coś dla niej... długo się nie zastanawiałam.. od razu wiedziałam co zrobię.. trochę mało czasu jednak na stworzenie pełnowymiarowego ciepluchnego koca.. więc powstał mały kocyczek..ot taki ,żeby przykryć stopy, gdy siedzi się z kubkiem herbaty na kanapie, lub po złożeniu do wsunięcia pod głowę... pomiędzy oczkami, wplecione ciepłe myśli na rozgrzanie... główna funkcja jednak..to poprawa nastroju ( od samego patrzenia na niego mi się humor poprawiał)
I w ten o to sposób powstał mój pierwszy wielokolorowy z elementów szydełkowy twór... motywy to afrykańskie kwiaty , o których pisałam TUTAJ
kocyk już wyleciał i mam nadzieję, że dojdzie do nowej włąścicielki przed pierwszymi śniegami




22 komentarze:

  1. Przepiękny i wygląda na bardzo ciepły. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i wzory. Na pewno ogrzeje - nie tylko ciało, ale i duszę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorów. Mi przypominają Tuaregów na Saharze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! A ja się zbieram, zbieram i zebrać nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny:)
    Riono,a Tobie dziekuje za przesyłkę! jest BOSKA!

    OdpowiedzUsuń
  6. myslalam, ze szydelkowanie jest latwiejsze, mam niby latwy wzor a prulam z 8 razy i nie mam ochoty zaczynac ponownie. Ladny zestaw kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowietrzyło mnie... wspaniałe zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowy...!!!
    Udanego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny! Niesamowity zestaw kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie połączenie kolorów: blady niebieski + beże, brązy. Piękny kocyk. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieplutki kocyk w cieplutkie kolorki...to jest to, co zimą lubię najbardziej :) Zazdroszczę właścicielce...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym wzorze. Przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. taki koc czy pled to moje marzenie - dodatkowo to są moje kolory - kurcze, kiedy ja zrobię takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kocyk, i jakie kolory, aach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękny. Nie tylko dobór kolorów ale niezwykłe łączenie elementów czyni go niezwykłym :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kocyk.Nowa właścicielka na pewno będzie przeszczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności kocyk! Bardzo mi się podoba, a jeszcze te ciepłe myśli wplecione... Szał :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam