8/27/2010

Szydełkiem inaczej..


Rozpadało się, poszarzało, temperatura poszła o jakieś 10 stopni w dół.. ale nie daję się chandrom...
Szukam "natychnienia" w sieci, oglądam piękne rzeczy, podziwiam cuda, które ludzie potrafią stworzyć własnymi rękami.. tak tego wiele, wszystkiego człowiek chciałby spróbować...szkoda ,że doba taka krótka( choć i tak ostatnio śpię po 5 godzin)
Tym razem chcę się z wami podzielić moim ostatnim odkryciem ( wiem ,że strasznie się szydełkowo zrobiło u mnie ostatnio.. no ale powróciła moja miłość do tego małego narzędzia, więc wybaczcie:),  przepiękne szydełkowe cacka wykonane przez Ivy Long
Padłam z wrażenia.. nie będę się rozpisywać popatrzcie same







Więcej cudowności możecie zobaczyć na blogu Ivy :EDERA
lub na jej stronie flickr: Edera Jewelry

Nie dajecie się tej paskudnej pogodzie, jest jeden plus.. człowiek jest częściowo uziemiony więc może sobie craftować:P:)




13 komentarzy:

  1. Niesamowitości!!!!
    Takie "barokowe";-)
    Podziwiam ogromne umiejętności.
    Na bloga oczywiście natychmiast zajrzałam.
    Pozdrowienia i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. to lepsze niz z koralikow :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się, chociaż nie wiem czy założyłabym je. Spróbuję zrobić podobne - to nie będzie plagiat, raczej inspiracja. Przecież właśnie o to chodzi, by czerpać inspirację z cudzych doświadczeń. Uczmy się od lepszych po prostu. Inspirująco tu u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. znam już od jakiegoś czasu i wzdycham do nich i wracam- piękne, bajkowe, takie magiczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jakie cuda!!!
    nieprzeciętne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam do Ciebie skuszona miniaturką na czyimś pasku bocznym i po przeczytaniu innych postów zostanę, jeśli pozwolisz. Cudne rzeczy wyczarowujesz za pomocą szydełka, aż mi się oczy świecą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miro zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To sie nazywa inspiracja! Cuda, po prostu cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. alez cudeńka! bardzo inspirujące :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Lorka,
    Thank you so much for featuring my jewelry on your lovely blog! I appreciate everyone's kind comments about my work :)
    xo,
    Ivy

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam