8/05/2010

koronkowe coś


Przeglądając blogi natknęłam się na przepis na szaliczek.. szaliczek to szumnie powiedziane w sumie, apaszka toto też nie jest... nawet nie wiem jak to nazwać.. w każdym bądź razie jako miłośniczka wszelkich zwisaczy szyjnych postanowiłam sobie sprawić takie koronkowe cudo na lato..




Robi się łatwo , przyjemnie i szybko..w związku z czym kolejny już rozpoczęty trochę większy i  w jedynie słusznym szarym kolorze ( oczywiście!:) Jeśli któraś z was miałaby ochotę, to wzór TUTAJ

10 komentarzy:

  1. Jest fantastyczny !!! Dziękuję za schemat:)
    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! bardzo oryginalny. i taki.. klasyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne to cos, cokolwiek to jest! Drukuje wzor i sama sie podejmuje, ciekawe co mi wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. jest cudny!!! szkoda, że nie umiem rozczytać takiego wzoru... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorko, dziękuję za schemat :) Niedawno skończyłam mój szaliczek :) I zabieram się za ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za wzór, jest unikalny i... w realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam, wyszedł super, dziewczyny szaleją, wielkie dzięki za wzór, jesteś nieoceniona, teraz od razu będzie widać, jakie blogi czytamy ;), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam