5/07/2010

W temacie szydełkowania ( jeszcze posmęcę)


Torba skończona i za bardzo nie wiedziałam co z rękami zrobić... Zostało mi trochę nici, więc rozpoczęłam kolejny projekt.. tzn nie do końca.. bo nici za grube.. będzie więc poduszka. Niektóre z was może pamiętają już jedną ( wtedy nici były za cienkie, więc też powstała poduszka hehe) ...tak więc, żeby nie marnować czasu zanim kupie te odpowiednie.. machnęłam przód....


W planach jednak jest narzuta..widać ją na zdjęciu.. ten wzór mam już od kilku lat.. przeprowadza się ze mną wszędzie.. jestem  w nim bezgranicznie zakochana.. ale brakowało mi odwagi , aby się podjąć roboty.. No ale chyba nadszedł odpowiedni moment.. ( oczywiście złośliwość losu jest taka, że mała przeziębiona uziemiła mnie w domu i nie mogę wyjść zakupić nici)..
Ale o czym to ja chciałam.. zagadała mnie znajoma, w temacie torby oczywiście.. zeszłyśmy na temat szydełkowania.. jakie to cudne rzeczy można pooglądać.. wrzuciła kilka linków książek japońskich ( już prawie klikam aby je zakupić) i co? i normalnie spać nie mogłam.. ja tu zaczynam się wgłębiać w ecru, biele ,szarości, beże... a ona mi takie cuda pokazuje! posnułam się więc po sieci i powróciły wspomnienia babcinych robótek.. miałam nawet taki duży koc z kwadracików..... odkryłam przy okazji blog Rose hip i jej cudne robótki...




Jestem jak uzależniony.... na głodzie ( znacie to uczucie?) Napatrzeć się nie mogę, pomysły kłębią się w głowie, ręce swędzą.. ( szkoda ,że posiadam tylko dwie)... i z tego wszystkiego zarażam szydełkowaniem Człowiekę.. 





8 komentarzy:

  1. Poduszka super,ale ta narzuta....zapowiada się nieziemsko :-) Trzymam więc kciuki-będę Ci kibicowac.Moja córka też szydełkuje-to jedno z jej ulubionych zajęc (zaraz po czytaniu i leniuchowaniu:-) ) Serdecznie pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poduszka się szykuje. Też mam ten wzór narzuty, też bardzo mi się podoba, ale chyba nie posiadłam jeszcze takiej wiedzy szydełkowej, żeby sprostać temu projektowi. Będę Ci kibicować:)
    Moje zainteresowanie oprócz przystojnej młodej damy , wzbudziła książka, z której pobiera Ona nauki. Mogłabyś Lorko podać tytuł? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko, to "motif designs" wydawnictwa ondori
    do kupienia na etsy:
    http://www.etsy.com/listing/40949940/motif-designs-japanese-craft-book?ref=sr_list_2&ga_search_query=motif+designs&ga_search_type=user_shop_ttt_id_5233568

    Maju:) pozdrawiam Cie serdecznie..zaglądam na twojego nowego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki! Idę podszkolić mój japoński :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. haha.. spokojnie.. akurat nie trzeba znac japońskiego.. obrazkowo wszystko super jest pokazane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha będzie super.
    A narzuta - piękne kolory. Bardzo lubie takie rzeczy, ale nie mam ich gdzie eksponować, czego bardzo żałuję.
    Jak tylko będę obrzydliwie bogata i będę miec swój dom - urządzę go w naturalnym stylu ;o)))
    Pozdrawiam.

    P.S. Napisałam mejla z prośbą ;o))

    OdpowiedzUsuń
  7. och ja to widzę, ze złe babsko ze mnie, spokoju nie daje, kolorami nęcę , hehehe;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja uwielbiam szydelkowac, choc tak skomplikowanych wzorow jak te twoje jeszcze nie probowalam. Chyba bede sie musiala szarpnac na jedna z tych japonskich ksiazek. Ja tez w wieku czlowieki zaczynalam sie w szydelkowanie wciagac, szkoda tylko ze kolezanki sie ze mnie wysmiewaly....

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam