5/18/2010

Papierowo - trochę inaczej


Łyk inspiracji w ten deszczowy majowy dzień. 
Zawsze podziwiałam naszą Eight i inne dziewczyny, które z pasja wyplatały papierową wiklinę. Przyznam się szczerze ,że nie miałam do tego cierpliwości i jakoś mnie to nie kręciło zbytnio... próbowałam , wyplotłam jeden koszyczek i powiedziałam NIE dziękuję! ..
Buszując po sieci znalazłam jeszcze coś takiego...  co prawda takie pstrokate do mnie nie przemawia..ale gdyby te spiralki pociągnąć jakąś farbą... np białą lub srebrną...



 Zdjęcia pochodzą ze strony: Made by Humans

4 komentarze:

  1. podoba mi się:) tez nie mam do tego cierpliwości:)pozdrawiam:) Koczes

    OdpowiedzUsuń
  2. super te kółeczka! będą mi teraz po głowie chodziły!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Asiu mi też:)
    Koczes pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lorcia, z tymi spiralkami to też mnóstwo roboty! Ale zaiste inspirujące...

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam