2/25/2010

Wiosna?






Chyba czas wyjąć kalosze

4 komentarze:

  1. No, niechby nawet w kaloszach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem za:) najzabawniejsze ,ze wcale po kałużach nie chodziłam hehe jak wrociłam do domu to miałam do polowy łydki mokre spodnie... dobrze ze "pod" byly wysokie buty, bo katar murowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie szukałam na allegro kaloszy, ale te ładne są masakrycznie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zwykłe zielone, ktore kupilismy kiedyś w Wisle... pojechalismy na wakacje i akurat było tak ,ze przez tydzien lało... i taaaki wysyp grzybów,ze z lasu nie wychodzilismy.. w kazdym badz razie niemąż sie wstydzi bo ja nie jestem obciachowa i jak pada to po krakowie latam w kaloszach.. ale pewnie w wawce mi neie pozwoli zalozyc buahhaha

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach nie dodawać linków, będą traktowane jako spam